fbpx

UAB „Gravitas Partners“: Informacinė kampanija „Už gyvą Lietuvą“

2017 m. lapkričio – 2018 m. sausio mėn.

Kontekstas

Lietuvoje fiksuojamas didelis savižudybių skaičius, aukšti alkoholio vartojimo rodikliai nemaža dalimi yra susiję su psichologinio raštingumo stoka, t. y. – visuomenės nariai nesugeba susidoroti su esminiais gyvenimo pokyčiais, iššūkiais, pavyzdžiui, netektimi, darbo praradimu, išsiskyrimu su partneriu, stresu darbe ar moksluose ir t.t. Todėl turinio prasme didžiausias dėmesys kampanijos „Už gyvą Lietuvą“ metu bus skiriamas ankstyvajai priklausomybių, taip pat savižudybių prevencijai (neskaitant atskirų priemonių ir aktyviajai prevencijai).

Turinys

Kampanija didins visuomenės narių sąmoningumą, atsparumą ir rodys alternatyvą ydingiems įpročiams, kurie lemia tokias skaudžias pasekmes. Taip pat bus didinamas informuotumas, ką vienu ar kitu atveju daryti, kur ir kokios pagalbos ieškoti, o svarbiausia, ką daryti, kad krizinių situacijų apskritai būtų išvengta. Socialinė kampanija taip pat sieks atskleisti, jog egzistuoja alternatyvos, visų pirma, sveika gyvensena, žalingų įpročių atsisakymas ir pan.

Struktūra

Bus įgyvendinta plataus masto kampanija, paremta turinio projektais bei socialine reklama, kuri apims didžiausią auditoriją pasiekiančius nacionalinius žiniasklaidos kanalus: nacionalinius TV (6-7 kanalus), radijo stotis, didžiausius interneto naujienų portalus bei lauko reklamos stendus. Taip pat integruos socialinius tinklus (populiariausią Lietuvoje platformą „Facebook“). Dėl plataus kanalų tipų spektro (TV, radijas, internetas, lauko stendai) bei naudojamo turinio įvairovės (informaciniai straipsniai, reklaminiai klipai, socialinės medijos ir t.t.) tokia kampanija užtikrins platų auditorijos pasiekiamumą ir socialinį poveikį.