fbpx

UAB „Gravitas Partners“: RINKIS GYVENIMĄ! Informacinė nacionalinė kampanija internete (tęsinys)

Projekto įgyvendinimo laikotarpis: nuo 2019-07-25 iki 2020-07-25.

Projekto tikslas

– Didinti visuomenės narių psichinės ir fizinės sveikatos raštingumą, suvokimą apie tai, kas yra sveika gyvensena;
– Keisti visuomenės nuostatas, susijusias su sveika gyvensena, atskleidžiant ir didinant motyvaciją rinktis sveiką gyvenimo būdą;
– Didinti visuomenės narių supratimą, kada reikia kreiptis profesionalios pagalbos ir kur ji gali būti randama.

Tikslinės grupės

Platus įtrauktų portalų skaičius reiškia, kad kampanijos „Rinkis gyvenimą“ turinys pasieks beveik visus Lietuvos interneto vartotojus, taip pat ir didelę dalį emigracijoje gyvenančių Lietuvos piliečių (nes didelę dalį siūlomų portalų skaitytojų sudaro kitose šalyse gyvenantys lietuviai).

Numatomos vykdyti veiklos

– Informacinių straipsnių ir video skelbimas trimis kampanijos teminėmis kryptimis. Iš viso – 120 turinio vienetų, vidutiniškai po 1 straipsnį arba video per dieną.
– Internetinių socialinės reklamos skydelių kampanija. Iš viso – 120 mln. skydelių parodymų.
– Vaizdo konferencijos kampanijos temomis su ekspertais. Iš viso 6 vaizdo konferencijos, vidutiniškai po 2 per mėn.
– Multimedijos pasakojimai (ang. multimedia stories). Iš viso 2 pasakojimai per kampaniją.
– Interaktyvios skaitytojų apklausos, siekiant juos įtraukti į diskusijas kampanijos temomis. Iš viso 6 apklausos, vidutiniškai po 2 per mėn.
– Renginiai žiniasklaidos atstovams, skirti visos žiniasklaidos atstovams, kuriuose specialistai pristatys svarbiausius su savižudybių, priklausomybių prevencija susijusias temas. Viso vyks 2 renginiai.

Projekto įgyvendinimo rezultatų vertinimas (kaip numatoma vertinti įvykdytų veiklų efektyvumą)

Kampanijos metu bus stebimi šie kiekybiniai rodikliai:
– Paskelbtų straipsnių perskaitymų skaičius;
– Vaizdo įrašų peržiūrų kiekis;
– Vaizdo konferencijų peržiūrų skaičius;
– Interneto skydelių parodymai ir paspaudimai (CTR – clickthrough rate);
– Apklausose dalyvavusių unikalių interneto vartotojų skaičius;
– Su kampanija susijusios medžiagos skelbimo portalų socialiniuose tinkluose statistika (pasiekta auditorija, jos įsitraukimas (angl. engagement).