fbpx

UAB „Gravitas Partners“: „Rinkis gyvenimą“: socialinė kampanija nacionalinėje ir regioninėje televizijoje

Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2018 m. spalis – 2019 m. sausis.

Projekto santrauka

Šių metų kampanija pratęs 2017-2018 m. vykusią socialinės reklamos kampaniją „Rinkis gyvenimą“, kurios metu televizijos eteryje buvo transliuojamos reklamos su visuomenėje gerai žinomais žmonėmis: muzikos atlikėjais, aktoriais, TV laidų vedėjais ir pan.

Kampanijos televizijos kanaluose pagrindą „Rinkis gyvenimą“ naujame etape vėl sudarys socialinės reklamos klipai su visuomenėje gerai žinomais žmonėmis iš meno, kultūros bei sporto srities. Juose savo patirtimi ir patarimais dalinsis garsios asmenybės, kurioms asmeniškai teko susidurti su tam tikra kampanijoje gvildenama problema, skaudžiomis jos pasekmėmis ar, pavyzdžiui, neigiama visuomenės nuomone. Iš viso bus ištransliuota daugiau nei 2000 socialinės reklamos klipų 4 nacionalinėse (TV3, LRT, TV6, TV8) ir 12-oje regioninių TV stočių.

Šių metų „Rinkis gyvenimą“ kampaniją taip pat papildys naujas elementas – ilgo formato autorinė televizijos laida, transliuojama geriausiu eterio laiku TV3 kanale, kuri išsamiai gvildens aktualias fizinės ir psichinės sveikatos, priklausomybių prevencijos bei kitas temas. Iš viso ciklą sudarys 8 laidos, kurių kiekvienos trukmė – 45-60 min. Laidos formatas leis pažvelgti į kampanijos keliamas problemas giliau, analitiškiau.

Televizijos kanale „Lrytas TV“ kampanijos metu bus pasitelkiamas eterio užsklandų formatas, kurios kūrybiškai išnaudojamos siekiant perteikti kampanijoje keliamas problemas. Socialiai atsakingos užsklandos edukuos žiūrovą, skatins susimąstyti ir imtis veiksmų padėti aplinkiniams, artimiesiems, sau. Iš viso bus ištransliuojant bent 3.600 užskaldų.