UAB „Lietuvos sveikata“ ir projekto partneriai: Socialinė informacinė kampanija „Pagalbos tiltai“
Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2019 rugsėjis – 2020 rugsėjis.
Projekto tikslas
Pozityvius visuomenės elgesio pokyčius kuriantis, ją buriantis socialinis projektas „Pagalbos tiltai“ – inovatyvus „Rinkis gyvenimą sveiką“ tęsinys. Didelės sklaidos integruotos komunikacijos kampanija yra orientuota į visuomenės, ypač jaunimo, visapusės sveikos gyvensenos sampratos bei įgūdžių formavimą, skatinimą jais dalintis su kitais. Projekto esminis tikslas – sukurti palaikančią informacinę socialinę visuomenės „pagalbos tiltų“ sistemą, kuri, remdamasi mokslu grįstais faktais ir geraisiais visuomenėje atpažįstamų žmonių pavyzdžiais, padėtų ugdyti sveikatos raštingumą.
Tikslinės grupės
Didelės sklaidos integruotos komunikacijos kampanija yra orientuota į tą plačiosios visuomenės dalį, kuri nori keisti savo gyvenimo įpročius ir būti sveiki.
Numatomos vykdyti veiklos
Integruota socialinė informacinė kampanija „Pagalbos tiltai“ – 9 straipsnių ciklas didžiausiame sveikatos politikos savaitraštyje „Lietuvos sveikata“; 12-os straipsnių ciklas plačiajai auditorijai skirtame savaitraštyje „Sveika šeima“; 7 straipsnių ciklas portale www.lsveikata.lt, tėvus auginančius vaikus sudominsiantys 4 vaizdo reportažai lsveikata.tv, 4 originalūs reklaminiai skydeliai lsveikata.lt; aktyvi socialinė informacinė kampanija didžiausiame sveikatos naujienų tinklalapyje „lsveikata.lt“ (papildoma nemokama sklaida – 21 straipsniai); Taip pat bendradarbiaujant su radio stotimis bus parengti teminiai projekto reportažai „Žinių radijo“ laidoje „Gyvenu sveikai“, Sveikatos radijuje, bei Extra FM.
Projekto įgyvendinimo rezultatų vertinimas (kaip numatoma vertinti įvykdytų veiklų efektyvumą)
Pasitelkus visuomenės nuomonės sociologinę apklausą, prieš pradedant projektą ir jo pabaigoje (reprezentatyvi atranka, apklausiantį ne mažiau 1000 Lietuvos gyventojų), įvertinti, kaip pakito visuomenės narių nuostatos ir elgesys, požiūris formuojant sveikos gyvensenos įgūdžius.