fbpx

UAB „MVP sprendimai“: „Renkuosi gyvenimą #IŠGIRSK“ regioninėse radijo stotyse

Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2 mėn.

Projekto santrauka

„Renkuosi gyvenimą # IŠGIRSK „. Siūlomos 2 radijo informacinės akcijos po 4 savaites 10-yje regioninių radijo kanalų;
1. „Cukrus, druska, riebalai žudo tyliai #IŠGIRSK“
2. „#IŠGIRSK save“

1. Radijo socialiniai informaciniai klipai. Tikslinės auditorijos atstovus skatina nelikti abejingais savo sveikatai ir atsisakyti perteklinio cukraus, druskos ir riebalų. Transliuojami 20-60 s trukmės radijo informaciniai klipai, kuriuose aptariamos ligos, kuriomis susergama jei vartojami šie produktai. Kuriami 3-4 variantai su skirtingais balsais, skirtingomis ligomis ir primenama: „Cukrus, druska, riebalai žudo tyliai 4IŠGIRSK“.

2. Penkios 3- 5 min. trukmės radijo istorijos. Tai populiarus „storytelling“ metodas: „Kasdien suvalgau torto, saldainį, mėsainį ir t.t. dabar esu su lašeline, nes turiu sunkią kepenų ligą. Nevalgyk riebiai“ ir pan. Klipus įgarsina populiarūs žmonės, istorijos platinamos socialiniuose tinkluose „podcast“ stiliumi. Siūloma toliau pasakoti istorijas, jungtis prie akcijos: „Tereikia paskambinti šiuo telefonu ir tavo istorija taps žinoma. Tavo istorija gali išgelbėti šimtus, o gal net tūkstančius“. Žinutė pasibaigia trumpa — 30 s. specialisto rekomendacija.

„Renkuosi gyvenimą #IŠGIRSK”. Smurtas artimoje aplinkoje ir smurtas prieš vaikus yra ypač skaudi tema. Siūlomos 2 radijo informacinės ir „storytelling‘o“ akcijos po 4 savaites 10-yje regioninių radijo kanalų:
1. „#IŠGIRSK tylų rėkimą“

2. „Atpažink vaiko verkimą“

1. Radijo socialiniai informaciniai klipai. Skatina nelikti abejingais kaimynus, artimus giminaičius. Radijo informacinė socialinė reklama, kur 10-60 s. leidžiamas vaiko verkimo garsas. Pabaigoje primenama: „Taip, tai verkia vaikas. Nelik abejingas jei jj girdi. Pasirūpink vaiko saugumu #IŠGIRSK“. Moterų radijo informaciniai socialiai klipai 10-60 s. tylos su pašaliniu (šnabždesys, šiurenimas ir kt.) garsu, o pabaigoje primenama: „Jūs išgirdote teisingai, tai tylus mušamos moters klyksmas. Jis girdimas siela, ne ausimis #IŠGIRSK. Nelik abejingas pastebėjęs“.

2. Penkios 3-5 min. trukmės radijo istorijos. Tai populiarus „storytelling“ metodas: „Gimiau tarnautojų šeimoje. Studijavau, sutikau jj. Jis inteligentiškas, jautrus studijavo ekonomiką. Susituokėme ir t.t.“. Klipus jgarsina populiarios moterys, istorijos platinamos socialiniuose tinkluose „podcast“ stiliumi. Siūloma toliau pasakoti savo istorijas, jungtis: „Tereikia paskambinti šiuo telefonu ir tavo istorija taps žinoma. Savo pavyzdžiu išgelbėsi šimtus nuo lemtingų sprendimų“.

Šiai priemonei pristatyti būtų surengti trys pristatomieji renginiai (daugiausiai smurto užregistruotuose rajonuose), kuriuose jaunieji aktoriai inscenizuotų psichologinio smurto atvejus. 2-3 min. scena su aktorių tiesioginiu kreipimusi į auditoriją: „Nelik abejingas matydamas, kai skriaudžiu žodžiais kitą. Užstok tą, kuris negali apsiginti“ ir t.t. Scenarijai derinami su psichologais, psichiatrais.

Siekiant jvertinti kampanijų efektyvumą, bus atliekamas tyrimas, kuriame matytume, kad ne mažiau kaip 50 proc. tikslinės auditorijos girdėjo informacinius klipus ir istorijas ir ne mažiau kaip 5 proc. tikslinės auditorijos įsiklausė ir stengiasi laikytis rekomendacijų.